Service SONY


  Japonezii de la Sony au lansat la CES 2012 primele lor telefoane după ce au achiziţionat în totalitate brandul Ericsson. Sony Xperia ION şi Sony Xperia S sunt variante modificate are terminalului Xperia Arc deja aflat pe piaţă.


  Producătorii au declarat că se va încerca integrarea din ce în ce mai intensă a serviciilor Sony Entertainment Network, cum ar fi filmele şi muzica online, care funcţionează ca un Cloud de pe iPhone, astfel utilizatorii nemafiind nevoiţi să aibă fişierele în interiorul telefonului, acestea fiind stocate pe internet. De asemenea, majoritatea jocurilor prezente pe consola PlayStation vor fi disponibile şi pe smartphone-ul cu Android.

Urmând campaniilor agresive de promovare, în care noile modele Sony Xperia erau demonstrate în ipostaze dintre cele mai inedite - în acvariul cu peşti, la piscină şi chiar scufundări cu scafandrii - cineva de la centrul de service trebuie să fi avut un şoc văzând numărul de solicitări pentru garanţie. Confruntaţi cu problemele apărute, reprezentanţii companiei japoneze sunt nevoiţi să vină cu explicaţii care contrazic propriile campanii de marketing.

Cele mai frecvente reparatii de hardware si software la telefoanele SONY:

  • Decodare
  • Resoftare
  • Update sistem de operare
  • Resetare cod de siguranta
  • Resetare parole
  • Reparare probleme de software
  • Inlocuire Touchscreen
  • Inlocuire Display
  • Inlocuire Geam
  • Reparare probleme din cauza lichidelor sau umiditatii
  • Raparare Placa de baza
  • Inlocuire memorii
  • Remedierea problemelor de semnal sau antena
  • Inlocuire microfon
  • Inlocuire difuzor
  • Inlocuire mufa de incarcare
  • Schimbari de folii
  • Inlocuire carcasa
  • Schimbare Baterie

  Va rugam sa luati la cunostinta ca la reparatiile efectuate pe dispozitive ce prezinta urme de umiditate sau contact cu lichide de orice fel nu se ofera garantie.

  • Garantia se acorda doar la piesele inlocuite.
  • Defectele aparute ulterior din cauza problemelor de umiditate sau a contactului cu lichide nu fac parte din garantie.

  Pentru alte intrebari va rugam sa ne contactati


Magazin Lizeanu
Luni-Vineri: 10:00 – 19:00
Sambata: INCHIS
Duminica: INCHIS
Str. Lizeanu nr. 20, Bucuresti - Sector 2
Telefon (Cosmote) : 0760 499 000
Telefon (Vodafone) : 0728 893 221
E-mail : contact@gsmit.ro